SUE MORENO & THE HANDSOME MEN

Sue Moreno & the Handsome Men.. Back to the Golden Age of Music! 

Sue Moreno and the Handsome Men brengen glamour en class met breed repertoire, variërend van jazz en swing (Peggy Lee, Ella Fitzgerald), bekende oude filmsongs (Marilyn Monroe, Jane Russell, Judy Garland), loveballads & crooners (Julie London, Dean Martin, Elvis). 

De leden genoten hoge muzikale opleidingen, zijn internationaal georiënteerd en hebben gespeeld met vele bekende namen zoals Rita Reijs, Chris Montez, Laura Fygi, Liesbeth List, Xander de Buisonje en Wouter Hamel. 

Sue Moreno is zangeres, model en entertainer en met haar natuurlijke klasse, stijl en glamour representeert ze het klassieke Hollywood in zowel haar muziek als verschijning. Haar unieke show concepten hebben haar over de hele wereld gebracht, met shows van Scandinavië tot Spanje en Italië en van Engeland tot de USA en Zuid-Amerika.

In 2013 heeft Sue in Nashville een album opgenomen in de Fry Pharmacy Studio, met analoge apparatuur die ooit gebruikt werd in de beroemde ‘RCA Studio B’ door grootheden als Elvis en Patsy Cline. Ze werkte samen met muzikanten die hun sporen hebben verdiend in het begeleiden van onder meer Johnny Cash, Elvis en Bettye LaVette.


Momenteel is ze bezig met de opvolger, en werkt samen met gerenommeerde Nederlandse musici en componisten. Sue Moreno heeft aan diverse grote campagnes meegewerkt zoals Otazu, Viktor&Rolf en SIL USA. Ze is enorm geliefd door haar charme en representatie. Ze is een veelgevraagd artieste met een unieke stijl.


Sue Moreno and the Handsome Men bestaan uit: 

Sue Moreno: Vocals
Uli Wentzlaff: Contrabas
Hans Kwakkernaat: Piano
Erik Poorterman: Drums
Joost Zoeteman: Gitaar

Sue Moreno & Mr. Mills

Hollywood Nightclub Jazz, latin & rock & roll!

Zuid Amerikaanse nummers als PERFIDIA en SWAY worden door Sue Moreno & Mr. Mills afgewisseld met Peggy Lee's FEVER, Monroe's GONNA FILE MY CLAIM en klassiekers als ALL SHOOK UP, MY BABY JUST CARES FOR ME en HALLELUJAH, I LOVE HIM SO.. 100% pure klasse!

'The combination of glamour, performance, style and most of all vocal range is a very rare one. (...) We don't notice any distance between diva miss Moreno and her audience. 
She makes you feel she's singing just for you. (...) Without any effort she twists the audience around her finger in a totally natural way...' 
Jeroen Bakker, Bluesmagazine, May 2009

Review Bluesmagazine over optreden van Sue Moreno & Mr Mills in het SJU-huis, 2009:

‘Vanavond laat Sue Moreno zich begeleiden door de prachtige bariton-sax-klanken van Mr. Mills, die gerust een specialist op het gebied van jaren ’50 en ’60 muziek genoemd mag worden. 

Mills verschijnt als eerste op het schaars maar sfeervol verlichte podium en weet de aandacht van het overwegend jonge publiek vanaf de eerste tonen probleemloos vast te houden. 
Wanneer hij Moreno aankondigt is ook de aandacht van de achterste rijen (inclusief bar) getrokken. De combinatie van glamour, performance, stijl en bovenal stem-bereik blijkt een zeldzame. Het repertoire (waarin we enkele fijne klassiekers tegenkomen) mist zijn uitwerking niet en de tafeltjes voor het podium doen stelletjes verliefd zwijmelen tijdens Hamilton’s ‘Cry Me a River’ of ‘You Needed Me’. Het tempo wordt vervolgens iets opgeschroefd in ‘My Baby Just Cares for Me’ en met ‘Hallelujah I Love Him So’ wordt een eerste set afgesloten. Nadat Naald en Kraak de oren hebben gestreeld met vintage en vinyl of zoals ze zelf zeggen ‘menselijke muziek uit de oude doos’ en Sue kans heeft gezien zich om te kleden, in een wederom prachtige outfit zoals men dat in Hollywood gewend was, hervat Mr. Mills het optreden met zijn sax-spot en doet dat op verfijnde, ingetogen wijze. Vervolgens zal Moreno voor de tweede maal het podium betreden. Tijdens ‘I Remember You’ en ‘Clean Up Your Own Backyard’ wordt de afstand tussen de diva en haar publiek wel heel klein en verandert deze jazz-club plots in een heel prettige, intieme locatie. Moreno blijkt met haar ervaring heel goed het publiek om haar vingers te kunnen winden zonder daarbij geforceerd over te komen. Wanneer zij ‘Quien Sera’ inzet wanen we ons in hete Zuid-Amerikaanse sferen en daar zal uiteindelijk de gehele avond geen verandering meer in komen.’


By Jeroen Bakker, Bluesmagazine, May 2009

BOOKINGS & INFORMATION SUE MORENO & THE HANDSOME MEN